Przejdź do treści

XXVII Sesja Rady Miejskiej w Barwicach

Data posiedzenia
27-11-2025, godz. 08:00
Miejsce posiedzenia
Urząd Miejski w Barwicach ; 78-460 Barwice ; ul. Zwycięzców 22

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie posiedzenia.
  • 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  • 3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
  • 4. Przedstawienie porządku obrad.
  • 5. Przyjęcie protokołów: Nr XXV/2025 z dnia 29 października 2025 roku, Nr XXVI/2025 z dnia 06 listopada 2025 roku.
  • 6. Uhonorowanie za szczególne osiągnięcia sportowców i przedsiębiorców z terenu Gminy Barwice za 2025 rok.
  • 7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2024/2025.
  • 8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Barwice.
  • 9. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
    • 9a. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok;
    • 9b. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/128/16 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 27 października 2016 r. w sprawie reorganizacji ZA-GO poprzez zmianę nazwy na CUW i nadanie Statutu;
    • 9c. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Barwice na lata 2026-2032;
    • 9d. w sprawie nabycia w trybie komunalizacji nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa
    • 9e. w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/35/15 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 13 kwietnia 2015 r. w sprawie przystąpienia Gminy Barwice do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Pojezierze Razem
    • 9f. w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2025 rok;
    • 9g. w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Barwice na lata 2025- 2032;
  • 10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
  • 11. Informacja Burmistrza Barwic o wynikach przeprowadzonych konsultacji.
  • 12. Wnioski i oświadczenia radnych.
  • 13. Trybuna sołecka.
  • 14. Trybuna obywatelska.
  • 15. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
  • 16. Informacje Przewodniczącego.
  • 17. Zamknięcie sesji.