Przejdź do treści

VIII Sesja Rady Miejskiej w Barwicach

Data posiedzenia
30-08-2024, godz. 08:00
Miejsce posiedzenia
Urząd Miejski w Barwicach ; 78-460 Barwice ; ul. Zwycięzców 22

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie posiedzenia.
  • 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  • 3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
  • 4. Przedstawienie porządku obrad.
  • 5. Przyjęcie protokołów: Nr III/2024 z dnia 03 czerwca 2024 roku, Nr IV/2024 z dnia 12 czerwca 2024 roku, Nr V/2024 z dnia 27 czerwca 2024 roku, Nr VI/2024 z dnia 05 lipca 2024 roku, Nr VII/2024 z dnia 17 lipca 2024 roku.
  • 6. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
    • 6a. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Barwic
    • 6b. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    • 6c. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. nr 54/3 obręb Chłopowo)
    • 6d. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice ( dz.nr 21 obręb Przybkowo)
    • 6e. w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków i opłat lokalnych w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
    • 6f. w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 rok
    • 6g. w sprawie zmiany Uchwały Nr LXVII/555/2024 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 15 stycznia 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków – ratowników, kandydatów na strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Barwice uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach, zabezpieczeniu obszaru chronionego oraz innych zadaniach
  • 7. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
  • 8. Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
  • 9. Trybuna sołecka.
  • 10. Trybuna obywatelska.
  • 11. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
  • 12. Informacje Przewodniczącego.
  • 13. Zamknięcie sesji.